Resident Evil 2

U ovom članku osvrnuti ću se na meni vrlo dragu igru, koju sam prešao više puta i otključao sve što se otključati dalo. Već više od dvije godine fanovi očekuju najavljeni remake igre, hoćemo li ga dobiti ove godine? Vidjeti ćemo…

Na sutrašnji dan Resident Evil 2 (u japanu Biohazard 2) proslaviti će svojih 20 godina od izlaska na Play Station konzolu. Do izlaska igra je izmijenjena nekoliko puta, od koncepta da će se radnja igre odvijati na lokaciji prve igre dvije godine nakon događanja iz prvog djela, do alpha verzije Biohazard-a 1.5.

Biohazard 1.5 predstavlja nam dvoje novih likova u RE serijalu,  Elzu Walker i Leona S. Kennedy-a. Radilo se o sasvim drukčijoj igri nego što je originalni Resident Evil 2. Lokacije su bile drukčije, likovi koji su se pojavljivali bili su isti kao i u orginalu, no promijenjenog karaktera.

Koncept Elze Walker koja je kasnije uklonjena iz igre.

Nakon što je Biohazard 1.5 zakopan i odbačen nastao je Resident Evil 2 Trial koji Elzu zamjenjuje sa Claire Redfield. Ovaj demo imao je također nekoliko izmjena koliko u priči toliko i u izgledu same igre.

Sada napokon dolazimo do originalne igre. Resident Evil 2 izašao je 21.1.1998 za PSone konzolu te je bio direktan nastavak prvog djela. Par mjeseci kasnije igra je izašla za Dreamcast, Game.com, Nintendo 64, Windows 98.

Za razliku od prvog djela, ovdje vas početak igre odmah baca u akciju.

Glavna igra prati priču Claire Redfield koja dolazi u Racoon City u potrazi za svojim bratom koji je ujedno i protagonist prvog nastavka, te Leona S. Kennedy-a koji dolazi, zapravo kasni na novi posao u policiji.

“Sorry mislio sam da si zombi”

Razlika između likova svodi se najviše na oružja i prateće likove koje ćemo susresti. Jedan kraći dio igre se sastoji od različitih lokacija za pojedinog lika, no većina ih ostaje ista. Nebitno s kojim likom započeli igru, igra jednako započinje i završava, no kada završimo igru npr. sa Claire otključava nam se Leon scenarij B u kojem proživljavamo sve ono što je Leon proživljavao dok smo mi igrali sa Claire i obrnuto. Naravno likovi i događaji na koje nailazimo u Claire scenariju A i Leon scenariju A su drukčiji, tako da su fanovi često vodili rasprave koja kombinacija scenarija A i B je ispravna odnosno canon story. Tu dilemu je razriješio Resident Evil 6, canon ending je Claire A/Leon B.

Ulaz u policijsku stanicu u kojoj se odvija veći dio igre, sama lokacija kasnije je korištena i u Resident Evil-u 3.

Windows verzija imala je više sadržaja nego verzije za konzole. Za svakog lika kojeg bi susreli kroz igru, igra bi vas u glavnom izborniku nagradila sa concept art-om i 3D model-om istog, a nakon prelaska igre otključala bi se dva nova moda igre koji su bili ekskluzivni za PC.

To su 4th survivor koji prati priču Hunk-a specijalca koji je poslan da obavi prljavi posao za Umbrellu. Uz 4th survivor dolazi i parodija na isti zvana “The tofu survivor” u kojoj igramo ogroman komad tofua (da hrane) koji bježi od zombija naoružan samo nožem.

4th survivor.
The tofu survivor.

Drugi mode je Extreme battle podsjeća na mercenaries mod iz Resident Evil-a 3 u kojem biramo lika, te u što kraćem vremenu moramo ostvariti što veći broj bodova ubijajući neprijatelje kroz lokacije iz glavne priče.

Odabir lika u extreme battle modu.

Zbog velike popularnosti, igra je kasnije još portana na Nintendo Gamecube i Play Station network zajedno sa Resident Evil-om 3.

2009. godine Capcom je na Nintendu Wii izdao Resident Evil Darkside Chronicle koji sadrži prijelaz cijelog Resident Evil-a 2 u obliku arkadnog shooter-a kao što je The House of the Dead serijal. Priča u igri je napravljena kao presjek dvaju scenarija iz originala. Igra je kasnije portana na Play Station 3 i 4.

Developerski tim entuzijasta InvaderGames počeo je raditi na neslužbenom HD Remake-u, nažalost ukinuli su projekt na zahtjev Capcom-a. Sada isti tim radi na igri Daymare 1998.

Developer Rod Lima izradio je cijelu igru u Unreal engine-u. Ovaj neslužbeni remake je bio jako sličan originalu, no sa puno boljom grafikom. Ovaj fan-made remake nikada nije dospio dalje od Youtube-a, također zbog autorskih prava.

Dana 12.8.2015 Capcom je napokon najavio da su počeli raditi na Resident Evil 2 Remake-u te od onda nema nikakvih konkretnih informacija, osim tu i tamo kakvog teaser-a na facebook-u ili twiter-u. Hoće li biti iz prvog lica, hoće li zadržati fiksnu kameru kao u originalu, te hoćemo li dobiti način A i B scenarija kao u originalu ili presjek priče kao u Darkside Chronichle-u, vidjeti ćemo. Očekuje se da će koristiti novi Capcom-ov  RE Engine. Nadamo se da će nam sutra Capcom dati neke nove informacije vezane za RE 2 Remake s obzirom da je 20 obljetnica igre.

Capcom stalno daje indirektne teaser-e. pa tako i ovu promjenu boje logo-a u crveno.

Za kraj pogledajte TV reklamu za igru koju je režirao George A. Romero.

Autor članka: Tino Grgurić

Social
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Facebook komentari

Comments